photosbyemma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 19 augusti 2012 21:26

Sitter och lyssnar på Justin nu och håller på med en header till min nya blogg. 

Hatar bloggplatsen(haha) så bytar tbx till blogg.se där jag kmr STANNA.

Men sak samma..

Lite senare kommer jag kolla på LOL eftersom alla tkr den är så himla bra och imån så ska jag passa Lillemor.


Av Emma - 18 augusti 2012 23:37

Tjoo!

Var på Gekås idag en sväng! Köpte hårfärg och lite smink.. Nu lyssnar jag på Justin Bieber och ska snart redigera lite.

Har blivit beroende av Justin,seriöst,DAT SMILE!  ♥ 

 

♥ 


Redigerade en bild innan


 

tycks? (;


/Emma




Av Emma - 17 augusti 2012 23:30

Tillbaka från Hannah idag :) Vi har haft askul,badat i sjön,varit med hästarna,varit på ett lamt kalas och ätit chips! (y)

Exakt det jag behövde innan skolan börjar! ar tagit endel kort,kommer inte up idag då jag snart ska sova fast först kolla på film ;)

Men ni kan få några smakprov!

 


 


 


 


                                                                                                                                                      

Av Emma - 16 augusti 2012 11:30

Godmorgon! Hade askul igårkväll,berättar mer sen,nu ska vi ut till pollarna! (;


 

(blöö en gammal bild på mig,saknar min 10mm töjning♥)

Av Emma - 15 augusti 2012 21:00

Haha idag när vi skulle fota vid stallet så gick vi ner på golfbanan och då var det folk som börja skrika på oss som in i helvete xd.. Också sköt dem golfbollen bara några meter ifrån oss,fett läskigt så vi stack där ifrån :P

Men iaf,jag ska ta med mig kameran till Tångebacka för det var ett år sedan jag var där så ska fota som in i helvete.

Fotade rätt mkt i stallet idag så kan lägga upp bilderna när jag krm hem från Hannah! 

Nästa sommar så ska jag och Hannah ha sommarhästar i Tångebacka tsm och bo där typ halva sommarn! (;

Har redan börjat spara ihop till sommarhäst och blir det ingen sommarhäst så ska jag köpa nått annat jag verkligen vill ha!

Men ska dra nu ut till Hannah,puss!

Av Emma - 15 augusti 2012 17:48

Har  varit i stallet idag med Hannah,sen har vi typ ätit och lite sånt ;)

Nu snart ska vi ta tåget hem till henne för sen ska hennes mamma köra oss till Tångebacka! :D

Det finns tyvärr inget internet där så jag kan inte blogga  men får fixa tidsinställt.. :(

Ikväll ska vi fota,kolla film och vara med hästarna där!

Hihi hejdåå!


Av Emma - 14 augusti 2012 12:59

Bonjour!

Sitter och lyssnar på The A Team och lite Eric Saade nu :)

Eftersom jag inte bloggade igår så berättar jag vad jag gjorde..


MÅNDAG:

Det började med att jag vaknade halv 6 för jag hade ställt alarm.

20minuter över 6 så gick bussen till Halmstad,för jag skulle hjälpa syrran med hennes utsläpp i stallet :)

När vi var framme i stallet så gick jag och Dixie in till en höbox för att syster skulle ta ut hästarna :)

(Dixie är hennes hund på 3månader)

När hon var klar med det så tog hon Dixie och jag gick för att hämta Mellis i hagen :)



Jag tog in henne och borstade henne och kammade henne man för vi skulle skölja av henne eftersom hon har exem så syster har fått probba henne och massa sånt.

Mellis blev iaf jättefin  i pannluggen och i manen ♥

Sen så tvättade vi då av henne och sen borstade vi av vattnet och gick ut till paddocken med henne.

För jag skulle köra lite markarbete med henne.

Jag lät henne beta medans jag stängde till paddocken och sen ledde jag in henne till mitten av paddocken så hon inte skulle fortsätta äta :P

Min syster visade lite först vad jag kunde göra osv,sen blev det min tur  och precis efter jag hade släppt henne lös så började hon rulla sig igämte mig :P

(Jag skriver exakt vad vi gjorde nu..)

Jag pekade på hennes bakdel samtidigt som jag pekade frammåt och smackade lite försiktigt,hon började skritta mot de hållet som jag pekade mot och gick i stora cirklar runt mig..

Jag stog still i mitten och kollade ner i marken och hon kom in till mig,jag backade några steg och hon följde efter.

Jag klappade henne och visade att hon gjorde rätt. 

Sen så gjorde jag samma som innan när jag ville att hon skulle gå ut fast denna gången i trav.. efter ett tag kom hon in i mitten igen och kramade om henne. Sen flyttade jag hennes bakdel  och sen hennes framdel.

Iaf så var hon jätteduktig igår,allt blev så magiskt med henne. Hon är verkligen en sagohäst tycket jag!

Detta ska jag verkligen fortsätta utveckla,med alla hästar jag träffar på.

 

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detär men..


Jag älskar dig Mellis. ♥


Sen när vi kom hem från stallet tog jag bussen hem igen,sen cyklade jag till rydö för att träffa hästarna och Maja,sen var jag och Maja typ hela kvällen till halv 10 :P

Det var iaf jättekul,idag kommer Hannah hit,typ vid 9.. xd



Men nu ska jag dra,ses! ♥


Av Emma - 12 augusti 2012 14:01

Hej,har varit på eurostop idag och kollat i Hööks,har bestämt att jag ska köpa lila schabrak och lindor när jag får foderhäst(snart).

Snart ska vi sticka till stranden med hunden :P

Igår hade vi sovis med hundarna och vaknade inatt av att Lillemorsan av att hon låg igemte mig <3

iaf så ska jag draa nu,ses!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards